ניו קאר ליס – המקום המושלם לקניית רכב חדש !

חברת ניו קאר ליס החלה את דרכה בסחר רכבים מקומי. לפני קצת יותר מ-3 שנים נכנסה החברה לענף הרכב החדש כדי לבצע מהפך של ממש בתוכנית מימון חדשנית המאפשרת לכל אדם את היכולת לנסוע ברכב חדש מבלי לשבור חסכונות ובלי לשלם ריבית מיותרת, אפשרויות מימון חדשניות לקניית רכב חדש. בחברת "ניו קאר ליס", מודעים לכך שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב חדש, לכן הם החליטו לשנות את כללי המשחק ומציעים את תוכנית  המהפכנית מאמריקה.

פשוט להתחדש!

תוכנית זו, מציעה לכם מימון מלא לרכישת רכב חדש. בשיטה זו אין צורך במקדמה, ואין קנסות על מכירה לפני סוף התקופה כפי שמקובל בליסניג הרגיל. יתרה מכך, חברת "ניו קאר ליס", מתחייבת לאפשר טרייד אין כך שתוכלו לבחור האם להתקדם לרכב חדש או להשאר עם הקיים ולפרוס את יתרת התשלומים לתקופה נוספת של 60 חודשים נוספים. החברה עובדת מול כל היבואנים ומחזיקה בכל סוגי הרכבים, כך שישנו מאגר בלתי מוגבל של אפשרויות בחירה. באמצעותנו תוכלו כל שלוש שנים להשתדרג ברכב חדש, להנות מחווית נסיעה מדהימה ולחסוך כסף רב!

שירות אישי!

חברת " ניו קאר ליס " מתהדרת בשירות בסטנדרט אמריקאי, ומקפידים להעניק ללקוח את חווית הרכישה הנעימה והקלה ביותר.כאמור, רק חברת " ניו קאר ליס ", מתחייבת בפני הלקוחות על טרייד אין עתידי עבור רכב חדש, בתום 36 החודשים הראשונים של הליסינג, ומעמידים בפניהם היצע כה רחב של רכבים חדשים מהם ניתן לבחור. חברת " ניו קאר ליס " חרטה על דיגלה את השירות, האדיבות, האמינות והמקצועיות בכדי להבטיח לכם , הלקוחות, שקט נפשי ולהעניק לכם את האפשרויות לחלום ולהתקדם.

אהבתם את המאמר?