השכרת מקרן לאור יום

מארגנים אירוע ורוצים לפנק את האורחים במסך ומקרן? אך אתם נתקלים בבעיה אחת, האירוע שאתם מתכננים הולך להיות באור יום וידוע שמקרנים ומסכים אוהבים חושך. מה עושים? אל דאגה יש פתרון. כל מה שאתם צריכים לדעת זה את ההבדלים בין מקרנים שמתאימים לאור יום למקרנים שמתאימים לתאורה חשוכה יותר וכמובן אתם צריכים לקבל את ההחלטה הנכונה על מנת לספק לאורחים שלכם חווית צפייה טובה ולא מאכזבת.

השכרת מקרן לאור יום – מה חשוב לדעת

השכרת מקרן ומסך הם דרך נפלאה לעלות את האירוע שלכם בכמה רמות. כשאתם ניגשים להשכרת מקרן אתם צריכים לדעת שיש הבדל בין הקרנה באור ליום לבין הקרנה בתנאי אור חשוכים. העלויות של השכרת מקרנים שמתאימים לאור יום תהיה מעט יקרה יותר ביחס למקרנים שמיועדים לחושך.

אם האירוע שאתם מארגנים קורה במהלך היום אך במקום סגור, בדקו אם יש באפשרותכם להחשיך את החדר כמה שיותר, זה יקל עליכם משמעותית את תהליך ההקרנה ואפילו את ההוצאות על השכרת המקרן.

בנוסף לאפשרות הפיזית של החשכת החדר כמה שיותר, תצטרכו מקרן עם עצמת אור גדולה שתוכל להעפיל על קרני האור השוטפים את החדר. ככל שעצמת האור של המקרן תהיה חזקה יותר, כך התמונה שתצא מהמקרן תהיה ברורה וחזקה יותר.

השכרת מקרן לאור יום – עלויות

כאמור, ככל שהמקרן בעל עצמת אור גדולה יותר כך הוא גם יעלה יותר בעקבות שמדובר במקרן חזק יותר וכמו בכל מוצר, על עצמה משלמים בהתאם.

לכן הכנה מתאימה לאירוע, הכוללת חסימה אפשרית כמה שיותר של קרני האור, לא רק תשפר את חווית הצפייה באירוע, אלא גם תוזיל לכם עלויות מכיוון שתוכלו להשתמש במקרן עם עצמה נמוכה יותר ובכך לחסוך יותר כסף.

השכרת מקרן לאור יום – סיכום

כשאתם ניגשים להשכרת מקרן, האלמנט החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא תנאי התאורה. מקרנים שמתאימים להקרנה באור יום צריכים להיות בעצמה של מינימום 2000 אנסי לומנס, מתחת לכך איכות הצפייה תהיה נמוכה.

לעומת זאת, מקרנים שמתאימים לחושך צריכים עצמה קטנה מזה בחצי ולכן גם עלות ההשכרה תהיה נמוכה יותר מכיוון שמדובר במקרן פשוט יותר. אנו ממליצים לא להתפשר על איכות צפייה ולהשקיע מה שצריך על מנת לספק לאורחי האירוע שלכם חווית צפייה אופטימלית ככל האפשר. בסופו של דבר במקרנים העלות מול תועלת היא מאוד גבוהה.

אהבתם את המאמר?