השוק היווני ביפו – אטרקציה של מוזיקה ואמנות

אחת המקומות היפים ביותר בארץ היא יפו. הסמטאות הצהובות והעתיקות והשמש שצובעת את הקירות, אפשר כמעט ולא להגזים ולהגיד שיפו היא אחת מהמקומות היפים בעולם. אלפי עד עשרות אלפי תיירים וישראלים אוהבים לנצל את יום החופש שלהם בשישי ולטייל ביפו, ליהנות מאוכל טוב, מוזיקה, נופים וכל שאר הדברים המהממים שיש ליפו להציע.

ליד שוק הפשפשים, המוכר לכולם, ישנו עוד שוק קטנטן ואטרקטיבי שקם לתחייה בימי שישי, בו תוכלו למצוא דוכני אמנים המוכרים תכשיטים, תיקי נשים, בגדים ועוד. בשוק הזה ששמו השוק היווני ישנה אווירה קסומה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מדי שישי מתכנסים מיטב האמנים בארץ עם מרכולתם המהממת וביחד עם מוזיקה חיה נוצר אירוע קבוע בימי שישי שהוא חוויה למשפחות, יחידים – ישראלים ותיירים כאחד מתכנסים תחת קרני השמש הצהובות של יפו הנופלות על הקירות העתיקים וחווים צהריים יפואים קלאסי.

בדוכנים השונים תוכלו למצוא דברי אמנות צבעוניים במחירים הוגנים, ולדבר עם האמנים השונים על האמנות וההשקפות שלהם. גם אם תרצו לקנות מתנה מיוחדת לחבר או חברה, או לפנק את עצמכם בדבר אמנות – השוק היווני הוא המקום המושלם בשבילכם.

השוק היווני ושוק הפשפשים

השוק היווני תמיד נראה כמו אחיו הקטן של שוק הפשפשים ואכן יחסי הגומלין ביניהם הוא מושלם. לאחר הליכה בסמטאות השוק היווני תוכלו להמשיך לשוק הפשפשים ולהנות מהדוכנים והחנויות הקבועות שם, בתי הקפה והמסעדות.

לאחר שתבלו שישי בצהריים אחד בשוק היווני, גם אתם תאמרו – "אין כמו יפו"

אהבתם את המאמר?