טיפים לבחירת מנשא לתינוק

תינוק והורים

בחירת לתינוק היא כמו בחירת הנעליים הנכונות.

זה משהו שתשתמשו בו כל יום וזה באמת חשוב שהמנשא יהיה נוח ותמוך גם עבורכם וגם עבור התינוק שלכם.

במקום לתת לכם רשימה מדויקת שאתם חייבים לעמוד בה, אנו ניתן לכם כמה טיפים טובים שיעזרו לכם להבין איזה מנשא הוא הכי טוב עבורכם.

אנחנו יודעים שיש הרבה אפשרויות בחוץ, אין מנשא מושלם אחד לכל תינוק ולכל הורה ואנחנו רוצים לעזור לכם להבין מה הולך לעבוד הכי טוב עבורכם ועבור הקטנצ'יק שלכם.

שלבים לבחירת מנשא:

1. התחילו עם הבסיס. אתם רוצים לוודא שלמנשא יש התאמה טובה לרוחב הגב שלכם ושהוא נוח סביב המותניים/ירכיים שלכם.

שימו לב שהמנשא לא יושב גבוה מדי או נמו מדי על הגוף שלכם. זה חשוב במיוחד כשקונים מנשאים קדמיים מכיוון שבמנשאים כאלו צריך תמיכה טובה בשביל לסחוב את התינוק, אז שימו לב שיש תמיכה טובה ושהמנשא יושב עליכם טוב.

2. רצועת המותן צריכה להיות נוחה ולהרגיש בטוחה- הדבר האחרון שאתם רוצים שהיא לא תהיה יציבה וחזקה כשהתינוק עליכם.

3. באיזה תנוחה אתם רוצים לסחוב את התינוק? יש כל מיני מנשאים שמאפשרים תנוחות שונות, נשיאה קדמית, נשיאה אחורית, נשיאת צד. אתם יכולים גם לקנות מנשא שמאפשר את כל התנוחות

4. נסו מנשאים שונים של חברות שונות, כל חברה עושה מנשאים בצורה אחרת, אתם תופתעו לגלות שיש הבדלים ממש גדולים בין חברות מנשאים שונות.

חוץ מזה שיש חברות מנשאים שתנוחת הישיבה בהם היא לא האידיאלית, באופן כללי רוב החברות המוכרות עושות מנשאים טובים, רק תבחרו את זה שהוא הכי פונקציונאלי עבורכם, למשל אם אתם רוצים מנשא יותר ספורטיבי, יותר אופנתי, וכו'.

לסיכום

מציאת המנשא המתאים לאורח החיים שלך היא החלטה גדולה, ודורשת מחשבה רבה.

קודם כל, החשיבות היא על הנוחות והבריאות של התינוק במנשא.

את זה תוכלו לעשות על ידי קנייה של מנשא עם תנוחת ישיבה נוחה ובריאה (התנוחה המומלצת היא תנוחת ה- M).

דבר שני, אתם צריכים מנשא שיהיה נוח עבורכם. בסופו של דבר אתם סוחבים את תינוקכם, עליכם, וזה לא מעט משקל, לכן אתם צריכים מנשא ארגונומי שיישב עליכם טוב טוב על הגב והכתפיים ויחלק את המשקל בצורה אידיאלית.

דבר שלישי, גם לנראות המנשא יש משמעות. מנשא לתינוק יכול להיות ממש פריט אופנתי! זה בסופו של דבר משהו שאתם לובשים עליכם, אז תבחרו מנשא שאתם אוהבים את הנראות שלו.

הכתבה באדיבות: babyguri.com

אהבתם את המאמר?