קרם הבהרה לפנים – למה צריך?

קרם הבהרה

בעיות שונות של פיגמנטציה או כתמי עור יכולים להיות לכל אחד מאיתנו, ויכולות להיות לכך סיבות שונות למגוונות. זה יכול להיות אולי עניין כגנטי, אך לעיתים הסיבה יכולה להיות קשורה גם לשמש או אפילו למחלות שונות. מי שסובל מהתופעות הללו ומנסה למצוא פתרון לבעיותיו. מאמר זה בא להסביר איך וכיצד קרם הבהרה לפנים יכול לעזור להם.

למה צריך קרם הבהרה?

כתמים שונים מופיעים על עורנו ככל שאנחנו מתבגרים, חלקם בגלל גנטיקה, אבל רובם כתוצאה מחשיפה לשמוש, ולכן רוב הכתמים מופיעים בפנים.
ברור לנו שבמדינה כמו ישראל עם אקלים חם מאוד פעולות ההגנה הרגילות לא מספיקות ויש צורך לתוספת הגנה. קרם הבהרה לפנים נועד בדיוק לכך.

מתי כדאי לקנות סרום הבהרה לפנים?

פיגמנטציה או כתמים על העור הם שינוי של גוון עור באזורים מסוימים. ברוב המקרים אין מדובר בנזק בריאותי גדול או שימוש בטיפול תרופתי, אבל במידה ושינוי הגוון מתרחש באזורים מסוימים בפנים – עלול להיווצר מראה לא אסתטי. קרם להבהרה לפנים עונה על הצורך הזה. הבהרת הכתמים ויצירת אחידות בכל עור הפנים על מנת שלא יהיו שינויים הנראים לעין.

איך בוחרים קרם טוב להבהרה לפנים?

כיום שבאים לחפש פתרון לבעיות כלשהן נכנסים לגוגל בתקווה למצוא פתרון. בעת החיפוש תתקלו במגוון רחב של מוצרים ותכשירים בתחום של פיגמנטציה וקרם הבהרה לפנים. לכן נשאלת השאלה: איך נבחר את הטוב ביותר? הרי אנחנו רוצים לבחור בצורה נכונה ולא להתפשר על איכות המוצר. הנה כמה טיפים:

  • איזו חברה עומדת מאחורי ייצור הקרמים והתכשירים השונים?
  • מהן הביקורות אודות אותם קרמים להבהרה לפנים? האם חיוביות או שליליות?
  • האם המוצרים נעימים למגע?
  • תוך כמה זמן אתם צפויים להתחיל להרגיש שינוי?

כיצד עובד קרם להבהרה לפנים?

קרם הבהרה לפנים יכול להכיל חומרים שונים, אך הוא חייב שיהיו בו חומרים מעכבי מלנין. בעקבות הטראומה שהגוף ספג המלנין ממשיך להיות מיותר ומוזרם לאותה הנקודה, ולכן הכתמים אינם עוברים. קרם ההברה לפנים פגוע בייצור המלנין, וכך גורם לכתם להיעלם לאט. לאט.

מלבד חומרים מעכבי מלנין, הקרם צריך להכיל גם חומרים נוגדני חמצון, המגינים על העור שלנו מפני נזקי השמש, כך שהגוף אינו מרגיש צורך לייצר מלנין, והוא יכול להכיל, כמובן גם חומרים שונים המסייעים להשיב לעור את הגמישות שלו, אך זה כבר בונוס שלא קשור להבהרה עצמה.

 מה כדאי לדעת לפני שהולכים לקוסמטיקאית?

  • תהליך ההבהרה לפנים אינו קורה בצורה אחידה.
  • סוגי עור שונים מגיבים בצורה שונה.
  • אל יאוש – בשביל לראות תוצאות יש להתמיד לא משנה מה קורה.
  • לנסות אולי לעבור טיפול ארוכי טווח ולנסות לראות את השפעתם על העור.
  • אם התפתחות הטכנולוגיה נוספו מקורות קרינה חדשות שעלינו להיות מודעים לכך!

מסקנה ככל שתאספו יותר מידע ופרטים אודות החברה, שמייצרת את הקרמים להבהרה לפנים, כך יהיה לכם יותר קל לבחור בדיוק את מה שנכון עבורכם.
ישנן גם דרכים אחרות שניתן לטפל בבעיות עור ולא רק באמצעות קרם להבהרה לפנים.
המאמר פה כדי לעשות לכם סדר בראש

המאמר נכתב באדיבות האתר

https://gigi.co.il/

אהבתם את המאמר?