איפור כלות – האפשרויות לאירוע שלך

איפור כלות

האיפור המיוחל, הקסום והייחודי ביותר הוא זה של כלה נרגשת ביום חתונתה, איפור אשר נועד להעניק לה מראה חלומי וזוהר ולמקד בה כמובן את מירב תשומת הלב. הודות לאיפור מקצועי מתאים ומדויק, הלוק של הכלה כולו ישודרג בכמה רמות מעל כאשר הדגשים הבסיסיים הראשונים במלאכה הוא התאמה למבנה ומאפייני הפנים של הכלה בשילוב התאמה למועד האירוע (בין אם מדובר בחתונת ערב / צוהריים המתקיימת בעונת הקיץ או החורף) וכן גם לתנאי הצילומים המקדימים שמתכוננים לזוג המאושר.

ריכזנו כאן שלוש אופציות מרכזיות ופופולאריות לסגנון האיפור שיכול להתאים עבורך ביום החשוב בחייך:

  1. איפור בסגנון טבעי – מרבית הכלות בוחרות לשים את ביטחונן במלאכת האיפור ביום החתונה אצל אנשי מקצוע נבחרים ומנוסים שיוכלו להתאים להן באופן המדויק ביותר את תווי הפנים, ההדגשות הרצויות והלוק הכולל הרצוי כך שיתכתב בצורה אידיאלית עם אופייה הכללי הכלה, אופי האירוע וכמובן השמלה והתסרוקת המיועדות. ועם זאת, לא כל כלה אוהבת איפור דרמטי ומלאכותי מידי. ישנן כלות ישראליות רבות אשר מעוניינות ליצור מראה טבעי ומעדיפות את האיפור הפשוט והיפה, כך שכל מאפרת או מאפר יוכלו לספק להן כיסוי מושלם למראה פנים אחיד, חלק ומעודן ולהעלים פגמים מיותרים בכדי להיראות זוהרות ורעננות לכל משך היום המתוכנן.
  2. איפור כלות מעושן – הסגנון "המעושן" מתאים יותר עבור כלות שאוהבות צלליות איפור לעיניים בשילוב טשטושים הדרגתיים סביב העין תוך שמירה על תווי הפנים הטבעיות. כדי להצליח במשימה ולספק תוצאה מושלמת, תידרש למשימה המסוימת הזו מאפרת מנוסה ומיומנת שתוכל לקלוע לטעמה של הכלה אך בד בבד גם להעניק לה את המראה המדויק שחיפשה.
  3. איפור מעודן לכלות – טרנדים רבים בתחום האיפור העדין מגיעים אלינו לרוב מארה"ב ומדינות אירופה, שם חלק לא מבוטל מאירועי החתונות מתרחשים באור יום, כאשר רובן הגדול מתבסס על מספר מוזמנים נמוך (50-100 משתתפים) ביחס לארץ ועל טקס חופה שאחריו תהיה ארוחה ומסיבת ריקודים קצרה, הרבה פחות תוססת וקצבית מזו שכולנו מכירים במחוזותינו. כדי ליישם איפור מועדן שכזה על כלה שמתחתנת (או מצטלמת) באור יום וגם על כלה שפשוט מעדיפה את האופציה המעודנת, יהיה צורך להשקיע בטון נשי ורך אך עדיין לעבוד עם מוצרי איפור איכותיים מאוד על מנת שהאיפור יישאר עמיד למשך מספר רב של שעות ללא צורך בטאצ'-אפים רבים נוספים לאורך היום.

ובשורה התחתונה…

אפשר כיום למצוא אינספור סגנונות, טכניקות ורעיונות לאיפור כלה, אך בסופו של דבר את זו שאמורה להקשיב לתחושות הבטן שלך ולאהוב את התוצאה המתקבלת. אם את מתחתנת בקרוב, פני למאפרת או מאפר שאהבת את הדוגמאות שלהם באירועים או ברשתות החברתיות וכמובן תבקשי לעשות איפור ניסיון, והכי חשוב שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!

אהבתם את המאמר?