שמיכות לקיץ

איך בוחרים שמיכות לקיץ

אמנם כרגע קר, סוער וגשום בחוץ עד כדי שאי אפשר לחשוב על הקיץ, אבל כולנו יודעים שהחורף הישראלי הוא קצר במיוחד ושבקרוב מאוד נחזור לחולצות והמכנסיים הקצרים, לכפכפים ולמשקפי השמש שלנו. גם הלילות יהפכו מלהיות קרים וסוערים לחמים מאוד, וכולנו צריכים להצטייד בהתאם לקראת הלילות. אז איך בוחרים שמיכות ? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב.

מה ההבדל בין שמיכות קיץ לשמיכות חורף?

בזמן שבחורף אנחנו מחפשים כל אמצעי שיוכל לחמם אותנו, בקיץ המצב הוא דווקא הפוך. בחורף שמיכות הפוך מככבות בכל הבתים, יש גם מי שמגדיל ועושה ומצטייד בשמיכות פליז נעימות כדי להתעטף בהן גם בסלון. בנוסף, קיימים גם מצעים מסוג מצעי פליז ומצעי פלנל שיכולים להפוך את חווית החורף לחמימה ונעימה במיוחד.

לעומת זאת, בקיץ, אנחנו רק מחפשים איך להיפטר מכל השכבות ולהצטייד בבגדים, שמיכות ומצעים כמה שיותר מנדפים, קלילים וקרירים. לכן, שמיכות קיץ ושמיכות חורף מהוות מוצרים נפרדים ושונים לחלוטין, שכדאי להיערך ולהצטייד בהן מספיק מראש.

איך בוחרים שמיכות קיץ ?

אז איך בוחרים שמיכות לקיץ? הרי אף אחד מאיתנו לא באמת נהנה מלהשתרע על המיטה ולא להתכסות בכלום, אבל בקיץ המשימה הזו הופכת להיות בעייתית כי כל כך חם אצלנו. אז כששואלים איך בוחרים שמיכות לקיץ חשוב לקחת בחשבון כמה דברים. קיימים כמה וכמה סוגים של שמיכות לקיץ שיכולות להיות נעימות, טובות ועונות על צרכי הקיץ. חשבו מה הצרכים שלהם – האם אתם מחפשים שמיכה מפנקת ונעימה או דווקא שמיכה מבד קליל שפשוט מניחים על הגוף?

בנוסף, חשבו איזה תקציב אתם מוכנים להשקיע ברכישת השמיכה. קיימות שמיכות במחירים נמוכים יותר וכן שמיכות במחירים גבוהים יותר – אז הכל תלוי בכמה אתם מוכנים להשקיע ועד כמה הפריט הוא משמעותי עבורכם.

סוגי שמיכות לקיץ

אז כדי להבין איך בוחרים שמיכות לקיץ, כדאי שנכיר את סוגי השמיכות לקיץ הקיימים. כך תוכלו למצוא, לדוגמה, שמיכת כירבולית עם מעטפת כותנה ומילוי פוליאסטר, שיתן לכם גם הרגשה של התכרבלות וגם לא תחמם אתכם.

סוג שמיכה נוסף הוא שמיכת פיקה. שמיכת הפיקה הידועה והנפוצה היא אחת משמיכות הקיץ היעילות ביותר, שכן היא עשויה מ-100% כותנה שהופך אותה לנעימה, קלילה, דקה ובעיקר – מותאמת לקיץ החם של ישראל. את השמיכה ניתן למצוא במגוון חנויות ובמחירים נוחים.

ויש גם פוך לקיץ!

כן כן, שמעתם נכון, קיימת גם שמיכת פוך לקיץ שעשויה מחומרים קלילים הרבה יותר משמיכת פוך לחורף. השמיכה עשויה ממעטפת של כותנה וממולאת בדרך כלל בחומרים כמו נוצות ופלומה.

חברה מומלצת לקניית שמיכות

חברת HEAVEN היא חברה למוצרי טקסטיל לבית, שמציעה מגוון מוצרים כמו מצעים, שמיכות ועוד. המחירים של מוצרי החברה הם מחירים נוחים בהחלט שבאמצעותם תוכלו למלא את הבית שלכם במוצרים שיהפכו את הקיץ שלכם לנעים במיוחד בנוסף יש להם חברות הגברה במחירים מיוחדים

אהבתם את המאמר?