10 טיפים מנצחים לקניית נעלי נשים נוחות

אחת ההתבלטויות שעומדות בפני נשים רבות כשהן מתעניינות ברכישת נעליים ובפרט מגפים, היא האם לשים דגש על הסגנון והיופי או על הנוחות. 

במצב אופטימאלי, שני הדברים הולכים ביחד. אך כשזה לא המצב, הן מתלבטות האם לוותר על הנוחות לטובות העיצוב או לוותר על הנעל אם היא לא נוחה. 

למרות שזה מפתה לקנות נעליים או מגפיים יפות, אם הן אינן נוחות, הן יעדיפו לא להשתמש בהן, ואז הנעליים או המגפיים ישכבו בארון מבלי שאף אחת תשתמש בהם. חשוב להקפיד על רכישת הנוחות, מאחר ורק נעל נוחה שומרת על כף הרגל, מונעת כאבים ומאפשרת שימוש ארוך טווח. 

כיום אפשר למצוא מגוון סוגים של מגפי נשים למכירה, במבחר רב של צורות, סגנונות, חומרים וצבעים – הן בחנויות פיזיות והן באתרי אינטרנט. אחרי שמוצאים מגפיים שמוצאות חן מבחינת הסגנון והעיצוב, יש לבחון אותם מבחינת הנוחות. 

היה ומצאתם נעל שמשלבת בין השניים במחיר טוב, אז הרווחתן. 

אז איך בוחרים נעליים או מגפיים נוחים? להלן 10 טיפים שימושיים

טיפ ראשון – חשוב כמובן למדוד את הנעל או את המגף. 

במקרים מסוימים, רצוי לבקר פיזית בחנות נעליים, כך ניתן יהיה אפשר למדוד את הנעל ולראות איך היא מונחת על כף הרגל בשביל השקט הנפשי שלך, בייחוד כאשר מתעניינים במגפי נשים.  

טיפ שני – ללכת ולבצע תנועות שונות

זה לא מספיק רק לבחון איך הנעל או המגף יושבים על כף הרגל, אלא גם צריך לבחון אותם בתנועה. לכן חשוב ללכת, ולבצע תנועות שונות עם הרגל בשביל להרגיש אם חשים איתם נוח. 

טיפ שלישי – לבחון את הסוליה

יש חשיבות לסוליה של הנעל או המגף, שכן, ככל שהיא עבה יותר, כך השיכוך עם הקרקע יהיה הרבה יותר נעים ונוח. אם הסוליה דקה, המפגש עם הקרקע עלול לייצר תחושת כאב.

חשוב גם לוודא שהסוליה מספיק גמישה ולא נוקשה. זאת מאחר וסוליה עבה כשלעצמה עדיין לא מעידה על נוחות.  

טיפ רביעי – גודל הנעל 

גם אם כף הרגל מונחת היטב בתוך הנעל או המגף, יש השפעה לגודל ולמבנה שלהם. במקרה של מגפי נשים למשל, ככל שהוא מסיבי יותר, ככל שהוא ארוך יותר, זה יכול להיות פחות נוח. ישנן נשים שזה מתאים להן וישנן נשים שלא רגילות לכך. 

טיפ חמישי – הרגלים

ישנן נשים שרגילות ללכת עם מגפיים בחורף ומוותרת על שימוש בנעליים רגילות, אחרות לעומת זאת רגילות אך ורק לשימוש בנעלי נשים שטוחות וקצרות. מוטב ללכת עם מה שרגילים ולא לנסות לכפות על כף הרגל משהו אחר ולא מוכר. 

טיפ שישי – המרחב בתוך הנעל

ככל שכף הרגל תהיה פחות דחוסה ויהיה לה יותר מקום לזוז ו"לנשום" כך יהיה הרבה יותר נעים ונוח להשתמש בה. 

טיפ שביעי – הנעלה והסרה

צריך לשים לב כמה נוח ופשוט זה לנעול את הנעל ואחר כך להסיר אותה. למשל במקרה של מגפיים, צריך להקפיד שזה יתבצע בצורה פשוטה ונוחה מבלי שצריך להפעיל כוח.  

טיפ שמיני – פשטות 

ככל שהשימוש בנעל או במגפיים פשוט יותר ולא דורש תחכום או אלתור, כך יהיה הרבה יותר נוח גם להשתמש בה באופן כללי. חווית השימוש תהיה נעימה יותר. 

טיפ תשיעי – שימוש בעונה המתאימה

מגפיים או נעליים, מתאימים לעונות מסוימות. לכן יש לבחון את השימוש בהם בעונה ולבחון עד כמה מתאימים לתקופה בה מתכוונים להשתמש בהם.

מצד אחד לא תרצו נעל פתוחה שמאפשרת למים לחדור דרכה בחורף או לסירוגין נעל ש"חונקת" את הרגל בקיץ, מה שיכול לגרום לבעיות ברגליים.

טיפ עשירי – שימוש ארוך טווח

זה לא מספיק רק לבדוק שהנעל או המגף נוחים כעת לשימוש. יש לבחון את החומרים שלהם, ולהתעניין בשאלה, האם הם עמידים מספיק בשביל שיהיה אפשר להשתמש בהם בצורה נוחה גם בשנה הבאה. 

אהבתם את המאמר?